2020. április 16., csütörtök

Rajz- Vizuális kúltura

Drága kreatív 2. osztályom!
Szeretnék nektek egy kis játékos feladatot hozni, de előtte egy kicsit mesélni szeretnék nektek a színekről!
A színek az egész életünkben nagy szerepet játszik! Sok mindent elárulnak rólunk, mint például hogy milyen kedvünk- hangulatunk van, hogy érzed magad, félsz vagy éppen izgatottan vársz valamit! Vannak olyan színeink amiket nem tudunk  kikeverni, létre hozni más színből. Őket hívjuk alapszínnek ez pontosa 3 szín, az egyik a CITROM SÁRGA a második a PIROS a harmadik pedig a KÉK!
Hoztam nektek egy kis filmet róla nézzétek meg utána jön egy kis feladat hozzá!



Ha megnézted a kisfilmet akkor a következő feladatod hogy készíts egy színkőrt de ne ceruzával ne festékkel hanem otthoni játékokból-tárgyakból majd foltozd le és küld el nekem!!





Na szóval így néz Micinéni színköre!! Ilyesmit várok tőletek is!!
Nagyon várom a képeket!
Nagy ölelést küldök!

Gyógytestnevelés

Szia!

Ma egy nehezebb feladat következik, de bízom benne, hogy meg tudod csinálni. Kérlek írj vissza nekem, hogy mennyire volt nehéz. Köszönöm.

A videót itt találod: Mélyhátizom erősítése

Szép napot: Ági néni

Testnevelés 04.16.

Testnevelés 04.16.

Sziasztok!
Ma reggeli átmozgató tornát hoztam nektek!




Aki megcsinálta,szuszogjon egy kicsit,utána jön egy kihívás: számold meg,hány felülést tudsz végrehajtani fél perc alatt!!!

A számokat küldhetitek!!!

04.16. Magyar-Olvasás írás

Olvasás előtt mindenki ismételje át a betűket!

Meseolvasó 60-dik oldal A mókus és a farkas története Írás: Másold le a szöveg utolsó bekezdését! Ezt a részt:


2. csapat 

Gyakorold az irányokat a Játékház olvasókönyvből! 54. oldalon. A következő oldalon (55. old) a Z-betűt tanuljuk, gyakoroljuk. Olvasd el a lap tetején lévő betűket, és próbáld összeolvasni a Z-betűt a magánhangzókkal! Az egész oldalt nem kell elolvassátok, csak az oszlopokat. 



04.16. Környezetismeret


Sziasztok!
Eddig a látásról, hallásról és szaglásról tanultunk, de mi van az ízekkel?
Ma az ízlelésről kellene kicsit beszélgetni a gyermekeitekkel.
-          Az ízeket ízlelés során érzékeljük.
-          Az ízlelés folyamata a szánkban, a nyelvünk segítségével megy végbe.
-          Négy alap ízt érzünk ezek: sós, édes, savanyú, keserű
Kérlek a következő kérdéseket tegyétek fel gyermekeiteknek:
1.       Mivel érezzük az ízeket? /megoldás: nyelv/
2.       Hol van a nyelvünk? /megoldás: a szánkban/ (tükör segítségével keresse meg és nézze jól meg a gyermek)
3.       Hol van a szánk? /megoldás: a fejünkön/ (tükör segítségével keresse meg és nézze jól meg a gyermek)
4.       Milyen ízeket szoktál érezni? /sós, édes, keserű, sajvanyú/
5.       Melyik íz a finom?
6.       Melyik íz nem finom?
Ha ezeket átbeszéltétek a tankönyv 67. oldalán lévő feladatokat kell megcsinálni. A könyvben az 1. szám alatt a cukorka van, ez jelképezi az édes ízt. A 2. számnál a citrom van, ez a savanyú. A 3. számnál a kávé áll, ami a keserű, és végül a 4. szám a só, ami a sós. Ezeknek a számoknak és ízeknek megfelelve kell beszámozni a többi ételt az íze alapján, valamint az utolsó sorban az ízek vannak meg, és nektek kell belerajzolni az ételeket.
Jó munkát kívánok!



04.16. Matek-Számolás

Mai matematika feladatok:
1. Tedd a számokat helyes sorrendbe!
0-10ig számokat helyes sorrendbe

2. Nevezd meg a formákat! Mond meg milyen színű! Tedd a megfelelő helyre! Lyukas, nem lyukas.
Formák csoportosítása  

3. Logikai készlet gyakorlatok. Találd meg a megfelelőt a sorba, olvasd, értelmezd, kattints! Légy figyelmes és türelmes önmagadhoz!
Kicsi/nagy, lyukas/nem lyukas, szín/kicsi-nagy

4. Melyik nem illik a sorba?
gondolkodást fejlesztő játékos gyakorlat

5. Készíts el egy oldalt a LILA matekból!

2. csapat 

1, Nevezd meg a formákat! Mond meg milyen színű! Tedd a megfelelő helyre! Lyukas, nem lyukas.
Formák csoportosítása  

2. Találd meg a formát a sorban! Milyen formát látsz? Kattint arra ami megjelenik!
Forma-totó

3. Tedd a számokat helyes sorrendbe!
0-5 számok sorba rendezése