2020. április 23., csütörtök

ÖKO

Drága Alsó és Felső tagozatos Gyerekek!!

Ezen a héten volt a Föld napja, pontosan Április 22.- én!
S mint minden évbe most is szeretném, ha megemlékeznénk, tennénk a mi földünkért!
Az ezelőtti években az iskolánkban voltak programok, de most szeretném, ha otthon tennéd meg ezt a kis megemlékezést: gondolj ki valami okosat, hogy te mit tehetsz a Földért!

Nagyon várom a korszakalkotó ötleteiteket, és még ha meg is tudod valósítani, akkor arról örömmel fogadnék fényképeket!

Ez lehet:

- egy rajz

- egy növényültetés

 - egy komposztáló kialakítás 

 - stb..

Hogy hova küld? vargaemilia0802@gmail.com  emailcímre!

Mellékelve csatolok nektek egy kis zenét, hogy egy kis ihletet adjak nektek!

Nektek Alsó tagozatos Gyerekek


Néktek pedig Felső tagozatos Gyerekek




Tegyünk együtt a Földért!

04.23. Csütörtök Matek-Számolás

A számoknak vannak tulajdonságaik: páros-páratlan, egyjegyű-kétjegyű, kerek-tört szám...
Válogasd szét a számokat!
Páros-páratlan csoportosítás

Rózsaszín matematikából a 90.oldalt közösen oldja meg mindenki. 11-hez adunk.
Ha az az oldal kész lenne, akkor keressenek egy hasonló oldat. 91.-92.old...

A Lila Matekban is szeretném ha haladnátok, készítsetek el ott is egy oldalt!

2. csoport 
Kérlek Benneteket vegyétek elő a Számolás-mérés feladatgyűjteményt és haladjatok abban előre. Készítsetek el 2-3 oldat. Beszéljétek meg, mondjatok mondatokat a képekről, számoljatok, gyakoroljátok a színeket....

Ezzel a feladattal gyakorolhatod a számokat! Nevezd meg amit pörgettél és mutasd az ujjaddal is!
link: Sok szerencsét!
Gyakorold a több-kevesebb-ugyanannyi fogalmát!
Link: ismétlés-gyakorlás
Link: Jó gyakorlást!

Vizuális kultúra-Rajz


Drága kincseim!!
Sziasztok üdvözlet megint itt a rajz órán!!
Szeretném ha kicsit jobban el mélyítenénk ezt a színkőr –színelmélet mizériát!
Szeretném ,hogy nézzük meg ezt a kis filmet, ha megnéztük az lenne a feladatod, hogy készíts nekem egy képet az alapján, hogy  milyen a hangulatod, majd mutasd be nekem!(ez alatt egy kis filmet szeretnék látni, amin elmeséled ,hogy ez a kép miért olyan amilyen!)

Mese:

Testnevelés 04.23.

Testnevelés04.23.

Sziasztok! 
Ha a tegnapi órán is túl vagytok,a mai már nagyon könnyű lesz!



Gyógytestnevelés

Szia!

Ma egy szerencsekerék lesz a segítségedre a mai gyógytestnevelés órában.  Forgasd meg a kereket tízszer. A bal felső sarokban van egy számláló, ami mutatja, hogy mennyi ideig tornáztál. Ha kész vagy, akkor küld el nekem képernyőfotón ezt az időt!!!

A szerencsekerék elindításához katt ide

Jó munkát!

És ne feledd a képernyőfotót elküldeni nekem,

Ági néni

04.23. Csütörtök: Magyar-Olvasás

1. Olvasd el a mondatot! Húzd a megfelelő képhez! Egy képhez két mondat fog tartozni.
Mondatolvasás 

Meseolvasó 69. oldal PALACKPOSTA c. olvasmány. Olvassátok el lassan és értelmezzétek a történetet!

Te kinek írnál palackpostát?
Kérlek írj levelet valamelyik osztálytársadnak! Rövidet, 3-4 sort. Például ilyet:

Kedves............................! 
Mint te, én is itthon vagyok. 
Sokat segítek anyának. Játszok is a ház körül. 
Minden nap tanulunk. 
Neked, hogy telik egy napod? 


2. csapat

Milyen színeket látsz? Sorold fel! Milyen szín következik a sorban? Kattints rá!
ritmussor

Gyakorold az összeolvasás!
3 betűs szavak olvasása
összeolvasás, képek-szavak

2+2 szavak olvasása
összeolvasás haladó szint

Tarts pihenőt, majd gyakorold az irányokat! Fogalmazz meg mondatokat a képről! Pl: A bogár a levél alatt van...

04.23. Környezetismeret


A mai napon új érzékszervről tanulunk, ez a bőr lesz. A bőr a legnagyobb érzékszervünk. A bőrön keresztüli érzékelést tapintásnak nevezzük. Kérlek, beszéljétek át gyermekeitekkel a következőket:

-          A végtagok (kezek és lábak) részei az ujjak. Az ujjbegyeken érzékenyebb a bőrünk, ezért ujjunkkal tapintva bekötött szemmel is nagyon sok mindent megtudhatunk az anyagról, a külvilágról.
-          A bőr védi testünket, és egyben érzékszerv is. A formát, keménységet, hőmérsékletet érzékelik az emberek a bőrükön keresztül.
-          A tapintás egyik fontos érzékelése az embernek. Az a folyamat, amikor az anyag alakját, keménységét, hőmérsékletét érzékeli a bőr.
-          A tapintás funkciója:
A tapintás az emberek fontos érzéke. Arra jó például, hogy sötétben is megtaláljuk a villanykapcsolót (és láthassunk). Tapintással ellenőrizhetjük a dolgok hőmérsékletét is, hogy meleg vagy hideg. A gyümölcs keménységét is tapintással érzékelheted.
Végezetül, a tankönyv 68. oldalán kössétek össze tapintásuk alapján a tárgyakat!



Jó munkát kívánok!